Blijft jullie dienstverlening verzekerd?
Ja zeker! We willen de impact voor onze klanten tot een minimum beperken en zetten alles op alles om onze dienstverlening verder te zetten.
Mijn was wordt op een andere manier afgewerkt dan ik gewend ben.
Doordat uw was momenteel door een collega-wasserij wordt behandeld kan het zijn dat het op een andere manier gevouwen, gesorteerd of verpakt wordt. We vragen vriendelijk om uw begrip hiervoor. Mocht deze tijdelijke wijziging in afwerking toch een te grote impact voor u hebben, kan u ons steeds een berichtje sturen op info@gazellewasserij.be . We bekijken dat welke aanpassingen er mogelijk zijn.
Kan ik mijn wasgoed zelf binnenbrengen bij Wasserij Gazelle?
Helaas is dit niet meer mogelijk, ook na de heropbouw zal de winkel niet meer open gaan.
Kan ik momenteel bij jullie terecht voor de huur van linnen voor een éénmalig event?
Om alle beschikbare productiecapaciteit beschikbaar te houden voor onze vaste klanten verhuren we momenteel even geen linnen op korte termijn basis. We publiceren het in deze rubriek van zodra we deze service terug aanbieden.
Kan ik mijn gordijnen bij jullie laten reinigen?
Dit is niet meer mogelijk. Graag verwijzen we u door naar onze collega Bedeer te Ekeren.
Hoe neemt u best contact met ons op?
U kan ons telefonisch bereiken op het nummer 03 354 09 99 of een email sturen naar info@gazellewasserij.be
Wij beantwoorden uw email binnen de twee werkdagen.
Wasgoed dat bij de recente brand bij Gazelle was, werd niet terug geleverd. Wanneer mag ik deze terug verwachten?
Allereerst onze excuses hiervoor! Gelukkig gaat het hier om een beperkte hoeveelheid linnen.
We zijn volop aan het inventariseren welk linnen permanent beschadigd is of welk linnen tijdelijk niet leverbaar is door rook- of roetschade. Deze laatste zal gereinigd worden door een hierin gespecialiseerd bedrijf en zo snel mogelijk geleverd worden.
Permanent beschadigd linnen is linnen met brandschade die niet te verwijderen valt. Uiteraard zijn we hiervoor verzekerd. Mocht het door u gemiste linnen ook binnen enkele weken niet opnieuw zijn aangeleverd vragen we u om een inventaris ervan door te mailen naar schade@gazellewasserij.be . Wij bekijken dit dan samen met onze verzekeraar.
Kan ik een nieuwe klant worden?
Graag! Stuur ons een mailtje met uw gegevens, onze Relation Manager zal contact met u opnemen en bekijkt graag samen met u naar de mogelijkheden.
Recent woedde er een ernstige bedrijfsbrand in ons bedrijfspand. Momenteel stellen we alles in het werk om de continuïteit van onze dienstverlening naar onze klanten toe te waarborgen. In onze FAQ kan u de antwoorden terugvinden op de meest gestelde vragen. Mocht u het antwoord op uw vraag daar niet terugvinden kan u steeds een bericht sturen naar info@gazellewasserij.be.